TIEDOTE: Kumppanuus TRENDONE GmbH:n kanssa

2017-06-15

TIEDOTE: Necorpoint Oy, FIBRES sovelluksen tarjoaja, kumppanoituu trenditutkimustalo TRENDONEn kanssa

Kumppanuus mahdollistaa FIBRESin käyttäjille valmiin ja kategorisoidun trendiaineiston hankkimisen suoraan omaan FIBRES-sovellukseen, TRENDONEn tiimin tuottamana.  Trendihavaintojen ja signaalien keräämisestä vastaa TRENDONEn johtamana maailmanlaajuinen yli 80 hengen verkosto, aineisto sisältöö jo yli 25 000 kuratoitua sisältöä. TRENDONEn palveluihin kuuluvat mm. trendien analysointi ja klusterointi näkemyksellisiin yhteenvetoihin. Nämä maailmanluokan trendi- ja innovaatioaineisot on saatavilla vuoden 2017 puolenvälin tienoilla myös FIBRESin asiakkaille.

Lue lehdistötiedote kokonaisuudessaan täältä (englanniksi)

FIBRES on helppokäyttöinen ja yksinkertainen sovellus trendien ja strategian hallintaan.
www.fibresonline.com

TRENDONE on Saksalainen, kansainvälisesti toimiva vuonna 2002 perustettu yritys joka tarjoaa trenditutkimusta ja konsultointia innovaatiotyön tueksi. Yrityksellä on toimipisteitä Hampurissa, Berliinissä, Wienissä ja Zurichissa.

www.trendone.com
www.trendexplorer.com/en

LISÄTIEDOT JA YHTEYDENOTOT

Necorpoint Oy

Panu Kause, toimitusjohtaja, Necorpoint Oy | Team FIBRES
+ 358 40 838 4603
panu.kause_at_fibresonline.com

FIBRES™ on helppokäyttöinen sovellus, joka tarjoaa yhteisen paikan markkinahavainnoille, strategiselle suunnittelulle ja toimeenpanon seurannalle. FIBRES on kehityspolulla alustaksi älykkäälle strategian hallinnalle ja ennakoinnille, joukkojen yhteistön ja keinoälyn voimin.

Lisätietoja:

----------------------------

Necorpoint on markkinanäkemyksen ja strategisen johtamisen palveluyhtiö. Autamme asiakkaitamme tunnistamaan uusia mahdollisuuksia ja johtamaan toimintaansa entistä paremmin. Asiakkaidemme käytössä on myös markkinoiden yksinkertaisin strategiatyökalu, FIBRES™.