Tiedote: FIBRES yhdistää tekoälyn ja ihmisten yhteistyön

2017-03-16

Tiivistelmä:

Necorpoint Oy:n kehittämä FIBRES-sovellus yhdistää tekoälyn ja ihmisten yhteistyön strategisessa johtamisessa. Necorpoint valittiin ainoana suomalaisena yrityksenä ison saksalaisen startup-kiihdyttämön ohjelmaan.

Maailman muutosvoimien ja niiden yhteisvaikutusten ymmärtäminen on liikkeenjohdossa yhä tärkeämpää. Necorpoint Oy:n ainutlaatuinen FIBRES-sovellus vastaa tarpeeseen yhdistämällä maailman johtavia tekoälyteknologioita ja erilaisten ihmisten ajattelua trendien seurannassa ja strategisessa johtamisessa.

FIBRES-sovellus valittiin saksalais-yhdysvaltalaisen Startup Autobahn –kiihdyttämön uusimpaan ohjelmaan yli 300 hakijan joukosta. Valittujen 28 yrityksen joukossa Necorpoint on ainoa suomalainen ja ainoa strategiseen johtamiseen keskittyvä yritys. Ohjelma kestää 3 kk, maaliskuusta heinäkuuhun.

Startup Autobahn on yksi Saksan merkittävimmistä startupeille suunnatuista kiihdyttämöohjelmista. Se tuo yhteen suuryrityksiä ja startup-yhtiöitä, tarjoten molemmille kansainvälisiä yhteistyömahdollisuuksia. Ohjelman suuryrityskumppaneita ovat kansainväliset jätit kuten BASF, Daimler, Hewlett-Packard Enterprise, Murata, Porsche ja ZF Friedrichshafen. Necorpoint on jo aloittanut mittavan projektin ensimmäisen suuryrityskumppanin kanssa.

Strategisen ennakoinnin tulevaisuus on ns. hybridiennakoinnissa. Siinä yhdistetään yksilöiden ja ihmisjoukkojen sekä tekoälyn parhaita puolia toimintaympäristön havainnoinnissa ja isojen havaintomassojen käsittelyssä. FIBRES tähtääkin hybridiennakoinnin ja älykkään strategisen johtamisen suosituimmaksi sovellukseksi maailmassa.

Koko tiedote alla liitteessä tai sähköisessä muodossa:

LISÄTIEDOT:
Panu Kause, toimitusjohtaja, Necorpoint Oy | Team FIBRES
panu.kause@fibresonline.com

----------------------------

Necorpoint on markkinanäkemyksen ja strategisen johtamisen palveluyhtiö. Autamme asiakkaitamme tunnistamaan uusia mahdollisuuksia ja johtamaan toimintaansa entistä paremmin. Asiakkaidemme käytössä on myös markkinoiden yksinkertaisin strategiatyökalu, FIBRES™.